Brev:
Forvirret
10. oktober 2011
Alder:
7 mdr.
Forvirret
Kære Helen
Måske bliver det det korteste brev, jeg har skrevet til dig - for jeg er bare så forvirret over min søn Elias som er 7 mdr gammel.
Han har ingen rytme hverken med mad eller søvn - og når jeg tror, at nu er der en rytme, så ændre han den enten ved at han nægter at spise eller nægter at sove. Jeg har fået hjælp fra dig før og også brugt blandt andet dit råd mht mad og søvn, men det virker ikke han nægter simpelthen lige meget, hvor meget jeg prøver. Det eneste faste holde punkt der har været de sidste 2 mdr er, at han gerne vil sove til nat kl ca. 20.00 og ja ellers er det meget forskelligt, hvordan natten går om han vil have mad 1 til 3 gange og om han synes han er frisk udhvilet kl 4 eller kl 7 om morgen lige meget hvor meget vi prøver med flaske og blive i sengen.
I dag stod han op kl 5.30 efter han havde fået flaske - og ja han har fået grød 2 gange og æble/ pære mos - flaske vil han slet ikke have og jeg har prøvet at ligge ham ud at sove men sover kun 20 til 30 min - nu er kl 13.30 og han har sovet ca. 45 min alt i alt. han viser ikke tegn når han er sulten eller når han er træt - jeg skal gætte mig til det hele. og ja så kan jeg rende der frem og tilbage indtil jeg ved et held rammer det rigtige.
Jeg er mor til 3 drenge og jeg synes da jeg har prøvet det før det med babyer, men ikke det her og det driver mig til vanvid og jeg er bare så ulykkelig over at der er ingen ting der lykkes og der slet ingen rytme er med ham.
Håber du kan hjælpe mig.
Med venlig hilsen
Ditte